Την άποψη ότι ένα δημοψήφισμα δεν θα χρειαστεί γιατί θα επιτευχθεί συμφωνία, εξέφρασε και σήμερα ο Δημήτρης Παπαδημούλης. Μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του Γ. Παπαδάκη, ο
αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου τόνισε πως ο Αλέξης Τσίπρας έχει εντολή του λαού και δεν χρειάζεται την προσφυγή στις κάλπες....
...
«Ο Τσίπρας έχει τη στήριξη του ελληνικού λαού να προχωρήσει με τόλμη, με ειλικρίνεια. Δεν θα χρειαστεί δημοψήφισμα, ο τελευταίος Ελληνας που θα ήθελε δημοψήφισμα είναι ο πρωθυπουργός της χώρας, η χώρα χρειάζεται λύσεις και όχι κάλπες και η εντολή προς τον Τσίπρα είναι να κυβερνήσει και να ξεφύγει η χώρα από τη θέση που την έφερε η κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου», δήλωσε.
Τέλος εκτίμησε ότι η συμφωνία με τους εταίρους είναι η μόνη λύση, ακόμα και αν είναι «μέτρια ικανοποιητική».
Click here to
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Μπορείτε ελεύθερα να κάνετε προτάσεις και σχόλια, χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα. Εάν στην επιλογή προφίλ βάλετε τη λέξη ανώνυμος, δεν μπορεί κανένας να μάθει την ταυτοτητά σας.