«Οκ, έχουμε μία συμφωνία για την Ελλάδα, αλλά ως προς τι; Εχουμε τέσσερις μήνες ακόμη ...
...χρηματοδότησης, συν κάτι που μοιάζει με συμφωνία να μη δεσμευθεί η Ελλάδα σε δημοσιονομικούς στόχους για τώρα για την ώρα υπό τον κίνδυνο της πιθανής επιδείνωσης των δημοσιονομικών. Το ερώτημα είναι τι συμβαδίζει με αυτό», ξεκινά την τοποθέτησή του ο οικονομολόγος.
«Η Ελλάδα μοιάζει να έχει υποχωρήσει αρκετά στα λόγια: όσα αναφέρονται για τη δημοσιονομική προσαρμογή έχουν γυρίσει στη γραμμή του Eurogroup του Νοεμβρίου 2012, κάτι που η Γερμανία μπορεί να ισχυριστεί ότι αποτλεέι δέσμευση για την διατήρηση του στόχου πρωτογενούς πλεονάσματος στο 4,5%. Αλλά η Ελλάδα προφανώς ισχυρίζεται ότι η συμφωνία προσφέρει νέα ευελιξία, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι θα ισχυρστεί πως δεν έχει συμφωνήσει σε κάτι τέτοιο», προσθέτει.
Και συνεχίζει: «Συνεπώς βρισκόμαστε σε ένα περίεργο σημείο: αυτό μοιάζει σαν ήττα για την Ελλάδα, αλλά αφού τιποτα ουσιαστικό δεν επιλύθηκε, είναι ήττα για την Ελλάδα, μόνο αν η Έλληνες την εκλάβουν ως ήττα. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να είναι ένα καλό αποτέλεσμα - χρόνος για την Ελλάδα να συγκεντρωθεί».
«Γι' αυτό θυμάμαι ένα παλιό αστείο, το οποίο με μια μικρή παραλλαγή ταιριάζει απόλυτα με την κατάσταση: τι παίρνεις αν ενώσεις έναν «νονό» της Μαφίας με μια ομάδα υπουργών Οικονομικών; Κάποιον που σου κάνει μια προσφορά την οποία δεν μπορείς να καταλάβεις», καταλήγει ο Κρούγκμαν
Πηγή: ΕΘΝΟΣ
Click here to
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Μπορείτε ελεύθερα να κάνετε προτάσεις και σχόλια, χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα. Εάν στην επιλογή προφίλ βάλετε τη λέξη ανώνυμος, δεν μπορεί κανένας να μάθει την ταυτοτητά σας.