Η Κοινωνία δε χτίζεται σε μία παλάμη που ζητιανεύει,
αλλά σε αυτή που σφίγγεται σε μία γροθιά

Πέστα Χρυσόστομε !

Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

Εξαρτάται, μου λες..Εξαρτάται..


Εξαρτάται, μου λες..Εξαρτάται..
Αν η  συμφωνία αποδοθεί στο κυβερνητικό κόμμα όπως ήταν πριν τέσσερα χρόνια (4,5%), τότε μπορούμε να μιλάμε για μεγάλη υπαναχώρηση, ακόμα και για κωλοτούμπα!
Αν όμως την αποδώσουμε στο σημερινό, πολυσυλλεκτικό πιά κόμμα του 38%, τότε μπορούμε να την δούμε και σαν ένα πρώτο, δειλό, μικρό, κουτσό βήμα, προς την σωστή κατεύθυνση....

Εξαρτάται, μου λες..Εξαρτάται..
Σαφώς δεν υπάρχει χώρος για θριαμβολογίες, ούτε όμως για απελπισία και αφορισμούς του στυλ: τίποτα δεν αλλάζει, δεν γίνεται να αλλάξουμε τίποτα....

...
Παρ' όλα αυτά όμως απαντήθηκε ένα καίριο, πρωταρχικό ερώτημα: ήταν όσα περάσαμε και περνάμε ακόμη, μονόδρομος;
Όχι βέβαια!
Οι απειροελάχιστες αλλαγές που ήδη διαφαίνονται, με την συμφωνία των ''εταίρων'' και μιάς Ευρώπης εταίρας, μαρτυρούν το αντίθετο.
Όλοι μας βέβαια θα τα θέλαμε όλα. Εδώ και τώρα! Μονομερώς ή όχι αδιάφορο!
Αυτό όμως θα απαιτούσε γροθιά στο μαχαίρι. Το blog θα το ήθελε πολύ! Πολλοί θα το ήθελαν. Οι περισσότεροι όμως; Ποιός ξέρει. Αυτό μόνον με δημοψήφισμα πιά μπορεί ν' απαντηθεί.

Προκρίθηκε από την κυβέρνηση ο δρόμος της συνδιαλλαγής και της βήμα-βήμα επαναφοράς του κράτους σε κανονική λειτουργία.

Επάνω σ' αυτό θα κριθεί. Αλλά όχι ακόμα. Όχι πριν δούμε τα πρώτα χειροπιαστά αποτελέσματα.

Το να μετακινήσεις, να αφαιρέσεις πάνω απ΄την χώρα και το παραμικρό λιθαράκι από το ''ανάθεμα'' που συσσώρευσαν οι δωσίλογοι και προδότες, είναι ένας άθλος.

Τούτη την στιγμή δεν διαθέτουμε κάτι καλύτερο απ' την σημερινή κυβέρνηση.
Αυτή είναι. Αυτά ίσως μπορεί.
Χρέος μας είναι ως λαός να της τραβάμε συνεχώς το αυτί.
Στο χέρι μας είναι με δυναμικές κινητοποιήσεις και διεκδικήσεις να την οδηγήσουμε εκεί που εμείς θέλουμε.

Η κριτική δεν φτάνει. Χρειάζεται και προσπάθεια απ' όλους.

Τίποτα δεν χάθηκε, τίποτα δεν κερδήθηκε!

Επί των επάλξεων!..



Click here to

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε ελεύθερα να κάνετε προτάσεις και σχόλια, χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα. Εάν στην επιλογή προφίλ βάλετε τη λέξη ανώνυμος, δεν μπορεί κανένας να μάθει την ταυτοτητά σας.

Related Posts with Thumbnails
Δυναμή μας στο νέο Blog Ρόδου, είναι η δική σας συμμετοχή, με τις προτάσεις και τα σχόλια σας.


Μη ψιθυρίζετε. Φωνάξετε δυνατά την άποψη σας.

greek blog, blogs, greek blogger,bloggers, ksipnistere, rc-café, epirus-ellas, rodosblog-xrisostomos, xrisostomos, xrysostomos, χρυσόστομος blog, ktikio, kafeneio-gr, kafeneio, tro-ma-ktiko, akommatistoi-istologoi, taxalia, press-gr, rc-café, olympia.gr, troktiko, tro-kti-ko, fimotro, gazzetta.gr, gazzetta.gr, news24gr, totefteri, sarotiko, apneagr,greek blog, blogs, greek blogger,bloggers, ksipnistere, rc-café, epirus-ellas, rodosblog-xrisostomos, xrisostomos, xrysostomos, χρυσόστομος blog, ktikio, kafeneio-gr, kafeneio, tro-ma-ktiko, akommatistoi-istologoi, taxalia, press-gr, rc-café, olympia.gr, troktiko, tro-kti-ko, fimotro, gazzetta.gr, gazzetta.gr, news24gr, totefteri, sarotiko, apneagr,troktiko73-10.blogspot Ακομματιστοι Ελληνες Ιστολογοι

πέστα Χρυσόστομε,Pesta Xrysostome,pesta Χρυσόστομε


Τι γράφουν οι bloggers σήμερα


Xrisostomos Rodos Blog

Xrisostomos Rodos Blog

The Secret Real Truth

The Secret Real Truth

oxaxanoulis

oxaxanoulis

Stat