...εθνικοθρησκευτική τους γιορτή. Στη γνωστή Χανουκά γιορτάζουν το μίσος τους για τους Έλληνες και ξορκίζουν τον φόβο τους γι' αυτούς. Ο φόβος των Εβραίων για τους Έλληνες είναι τόσο βαθύς, που με τους αιώνες έχει περάσει στο DNA του λαού τους.Τόσο πολύ, που έφτασε στο σημείο να γίνει ένας από τους βασικότερους παράγοντες, που τους επιτρέπει την εθνική τους συνοχή και άρα την επιβίωση. Ακόμα και "ετοιμοθάνατοι" να είναι οι Έλληνες, αυτοί θα μαθαίνουν στα παιδιά τους να τους φοβούνται, γιατί αυτό συμφέρει το έθνος τους. Για όσο διάστημα θα υπάρχουν οι Έλληνες, θα μπορούν να επιβιώνουν κι αυτοί, οι οποίοι στηρίζουν την ύπαρξή τους στο μίσος τους γι' αυτούς.Ο φόβος των Εβραίων για τους Έλληνες είναι τόσο βαθύς, που με τους αιώνες έχει περάσει στο DNA του λαού τους.
Ο φόβος των Εβραίων για τους Έλληνες είναι τόσο βαθύς, που με τους αιώνες έχει περάσει στο DNA του λαού τους.
Τα αντίστοιχα εγκλήματα έχουν πραγματοποιηθεί και στον οικονομικό τομέα. Η καταστροφή του χρηματιστηρίου, τα δομημένα ομόλογα, που εξανέμισαν τα αποθεματικά των ασφαλιστικών ταμείων, η λεηλασία των ΔΕΚΟ, είναι "κρίκοι" στο ίδιο εβραϊκό "κομπολόι". Παντού πρωταγωνιστούν Εβραίοι και εβραϊκές επιχειρήσεις. Σόρος, Citibank, Lehman Bros, Goldman Sachs και πολλοί άλλοι. Ένας άνθρωπος πήγε στη φυλακή για το έγκλημα του χρηματιστηρίου, επειδή ξεπέρασε κι αυτά ακόμα τα απώτατα όρια του εγκλήματος και ήταν ο Εβραίος Φάις. Μιλάμε για λεηλασία άνευ προηγουμένου. Μιλάμε για συνεργασίες "μέσα" και "έξω" από την Ελλάδα. Λεηλατήθηκε ο ΟΤΕ, όταν κουμάντο μέσα σ' αυτόν έκανε ο Εβραίος Μανασσής. Λεηλατήθηκε η ΔΕΗ, όταν κουμάντο μέσα σ' αυτήν έκανε ο Μωυσής. Πιάστηκε επ’ αυτοφώρω η εβραϊκή Vodafone να παρακολουθεί το τηλέφωνο του Έλληνα πρωθυπουργού και το θέμα έκλεισε πριν καν ανοίξει.
Ο φόβος των Εβραίων για τους Έλληνες είναι τόσο βαθύς, που με τους αιώνες έχει περάσει στο DNA του λαού τους.
Μια καταστροφή, η οποία πλέον μοιάζει αναπόφευκτη. Οι σύγχρονοι Έλληνες δανείζονται με τους ίδιους απεχθείς και τοκογλυφικούς όρους που δανείζονταν οι επαναστατημένοι πρόγονοί τους από τους Εβραίους Ρικάρντο και Ρότσιλντ. Οι ομοιότητες όμως δεν σταματάνε εδώ. Κάποτε για χρήματα, τα οποία ποτέ δεν έφτασαν στην Ελλάδα, παρά χάθηκαν στα "επιτόκια" και τις "ασφάλειες" των τραπεζών, που υποτίθεται τα παρείχαν οι Εβραίοι, έφτασαν στο σημείο να ζητούν την Πελοπόννησο. Σήμερα για τέτοια "πέτσινα" χρήματα ζητάνε το σύνολο του δημοσίου κεφαλαίου στο σύνολο της επικράτειας.
Η κυριαρχία των Εβραίων είναι πιο απόλυτη ακόμα και από τη ναζιστική, γιατί απλούστατα οι Εβραίοι είναι άπληστοι. Δεν μοιράζονται τίποτε με κανέναν. Ούτε καν με τους δυνάμει συνεργάτες τους. Ακόμα και οι δοσίλογοί τους είναι Εβραίοι και οι ίδιοι. Δεν είναι καν Έλληνες, όπως συνέβαινε με τους Έλληνες, οι οποίοι συνεργάστηκαν με τους Ναζί. Έλληνες, όπως ο Τσολάκογλου, ο Ράλλης ή ο Πάγκαλος. Εβραίοι είναι και οι κορυφαίοι δοσίλογοι. Οι δοσίλογοι, που τους επιτρέπουν να νομιμοποιήσουν και να μονιμοποιήσουν την "κατάκτησή" τους.
Γνήσιος Εβραίος είναι ο Γιώργος Παπανδρέου, ο πρωθυπουργός των "Ελλήνων". Γνήσια Εβραία είναι η Δαμανάκη, που είναι η επίτροπος της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Γνήσια Εβραία είναι η Διαμαντοπούλου, που, ως υπεύθυνη παιδείας, θ' αποφασίσει τι είναι "πατριωτικό" για τις μελλοντικές γενιές των Ελλήν
…Όταν θα έχουν μπροστά τους μια άπειρη έρημο να διαβούν και άπειρο χρόνο για νέες Χανουκά.





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Μπορείτε ελεύθερα να κάνετε προτάσεις και σχόλια, χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα. Εάν στην επιλογή προφίλ βάλετε τη λέξη ανώνυμος, δεν μπορεί κανένας να μάθει την ταυτοτητά σας.