Απολαύστε δηλώσεις:
«Εγώ είμαι βουλευτής της Ν.Δ., δεν είμαι μέλος της κυβέρνησης, δεν θα απαντήσω εγώ για την κυβέρνηση. Πρέπει να ρωτήσετε την κυβέρνηση. Ποτέ δεν ετέθη θέμα να ρίξουμε την κυβέρνηση. Εμείς εδώ και δύο χρόνια ψηφίζουμε δυσάρεστα μέτρα, ψηφίζουμε δυσάρεστους νόμους και η στήριξή μας στην κυβέρνηση είναι ουσιαστική και φανερή. Εγώ δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο γίνεται αυτή η διαδικασία» (Α. Ψυχάρης)....
...
«Δεν υπάρχουν αδιέξοδα στους βουλευτές. Όλοι οι βουλευτές, οι οποίοι έχουν στηρίξει την κυβέρνηση σ’ αυτά τα δύσκολα χρόνια που έχουν ψηφιστεί στη Βουλή αντιπαθή μέτρα για τον κόσμο, δεν νομίζω ότι...
Click here to
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Μπορείτε ελεύθερα να κάνετε προτάσεις και σχόλια, χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα. Εάν στην επιλογή προφίλ βάλετε τη λέξη ανώνυμος, δεν μπορεί κανένας να μάθει την ταυτοτητά σας.