...
Καθόταν ήσυχος στην αρχή, μόνος, παραγκωνισμένος, έχοντας ανθρώπινη ανάγκη να μιλήσει. Κάποιος να του απευθύνει το λόγο. Ο Μητσάρας, ίσως, ήταν ο μόνος αναγνωρίσιμος περιθωριακός της πρωτεύουσας, γιατί πια το περιθώριο, το πραγματικό περιθώριο, δεν το γνωρίζουμε. Αυθεντικός. Γύρναγε σαν άδικη κατάρα στους δρόμους μόνος, περπατούσε τη Συγγρού μόνος, πήγαινε σε διάφορους χώρους, γήπεδα, πλατείες, μόνος. Πέθανε μόνος. Κανείς δεν έγραψε στα sites πότε κηδεύεται και πού. Κανείς δεν έγραψε αν είχε οικογένεια, συγγενείς...Όλοι τον ήθελαν ουρανοκατέβατο και γραφικό...ΜΗΤΣΑΡΑΣ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΥ !
* Ελπίζω να χαμογελά που γράφτηκαν αυτά την ώρα που μαλλιοτραβιούνται στη βουλή σε ένα στημένο παιχνίδι. Κάπου άλλου ο Μητσάρας θα έχει υψώσει το αποψινό πλακάτ κι ας νομίζουν όλοι αυτοί ότι απαλλάχθηκαν από την αλογόμυγα που λέγεται Μητσάρας.
Γιάννης Αλεξίου (από το facebbok)
Click here to

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Μπορείτε ελεύθερα να κάνετε προτάσεις και σχόλια, χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα. Εάν στην επιλογή προφίλ βάλετε τη λέξη ανώνυμος, δεν μπορεί κανένας να μάθει την ταυτοτητά σας.