Η Κοινωνία δε χτίζεται σε μία παλάμη που ζητιανεύει,
αλλά σε αυτή που σφίγγεται σε μία γροθιά

Πέστα Χρυσόστομε !

Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Ο προιστάμενος ο σύζυγος και … η ξανθιά γυναίκα του !


mini-girlΈνας νιόπαντρος γυρίζει στο σπίτι του από το γραφείο.
- Αγάπη μου, λέει στη ξανθιά γυναίκα του, δε θα ήθελα να σε βάλω σε κόπο, αλλά κάλεσα τον προϊστάμενό μου να φάμε μαζί.
- Χρυσέ μου, δεν έχω ετοιμάσει τίποτα … Έχουμε μόνο λίγο ρύζι.
- Δεν πειράζει, έχω ένα σχέδιο....

...

Όταν θα έρθει ο προϊστάμενος, θα του πω ότι έχουμε ένα περίφημο κοτόπουλο. Εσύ θα είσαι στην κουζίνα και εκείνη τη στιγμή θα σπάσεις ένα πιάτο. Εγώ θα φωνάξω: “Ελπίζω να μην είναι το κοτόπουλο”, και εσύ θα απαντήσεις: “Δυστυχώς!” Έτσι ο προϊστάμενος θα φάει το ρύζι. Κατάλαβες;
- Ναι, αγάπη μου.
Ο προϊστάμενος καταφθάνει. Κάθεται στο τραπέζι και… ξαφνικά ακούγεται ένας τρομερός κρότος από πιάτα που σπάνε.
- Ελπίζω να μην είναι το κοτόπουλο! αναφωνεί ο σύζυγος.
Και από την κουζίνα ακούγεται λυπημένη η φωνή της συζύγου:
- Όχι, αγάπη μου, το ρύζι ήταν.

 http://okokoras.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε ελεύθερα να κάνετε προτάσεις και σχόλια, χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα. Εάν στην επιλογή προφίλ βάλετε τη λέξη ανώνυμος, δεν μπορεί κανένας να μάθει την ταυτοτητά σας.

Related Posts with Thumbnails
Δυναμή μας στο νέο Blog Ρόδου, είναι η δική σας συμμετοχή, με τις προτάσεις και τα σχόλια σας.


Μη ψιθυρίζετε. Φωνάξετε δυνατά την άποψη σας.

greek blog, blogs, greek blogger,bloggers, ksipnistere, rc-café, epirus-ellas, rodosblog-xrisostomos, xrisostomos, xrysostomos, χρυσόστομος blog, ktikio, kafeneio-gr, kafeneio, tro-ma-ktiko, akommatistoi-istologoi, taxalia, press-gr, rc-café, olympia.gr, troktiko, tro-kti-ko, fimotro, gazzetta.gr, gazzetta.gr, news24gr, totefteri, sarotiko, apneagr,greek blog, blogs, greek blogger,bloggers, ksipnistere, rc-café, epirus-ellas, rodosblog-xrisostomos, xrisostomos, xrysostomos, χρυσόστομος blog, ktikio, kafeneio-gr, kafeneio, tro-ma-ktiko, akommatistoi-istologoi, taxalia, press-gr, rc-café, olympia.gr, troktiko, tro-kti-ko, fimotro, gazzetta.gr, gazzetta.gr, news24gr, totefteri, sarotiko, apneagr,troktiko73-10.blogspot Ακομματιστοι Ελληνες Ιστολογοι

πέστα Χρυσόστομε,Pesta Xrysostome,pesta Χρυσόστομε


Τι γράφουν οι bloggers σήμερα


Xrisostomos Rodos Blog

Xrisostomos Rodos Blog

The Secret Real Truth

The Secret Real Truth

oxaxanoulis

oxaxanoulis

Stat