Η Κοινωνία δε χτίζεται σε μία παλάμη που ζητιανεύει,
αλλά σε αυτή που σφίγγεται σε μία γροθιά

Πέστα Χρυσόστομε !

Σάββατο 23 Μαΐου 2015

ΕΔΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ.


ΕΔΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ. Έκανα τα πρώτα μου βήματα, και ο πατέρας κρατούσε το χέρι μου,
Έκανα τα πρώτα μου βήματα, στον δρόμου μου για να γίνω άντρας!
Σε όλη αυτή τη γη, με το πρώτο μου ζευγάρι παπούτσια,
Σε όλη αυτή τη γη, που ποτέ δεν θα θέλω να χάσω!

Η ζωή μου είναι εδώ, και εδώ θέλω να πεθάνω,...

...
Αυτή είναι το μέρος, η πατρίδα μου!
Η ζωή μου είναι εδώ, και εδώ θέλω να πεθάνω,
Αυτή είναι το μέρος, η πατρίδα μου!

Είδα το πρόσωπο ενός γέρου να πεθαίνει,
Έμαθα να ακούω, να αγαπώ την πατρίδα μου!
Η ζωή είναι ένα βουητό, στο φως του ήλιου, ή στη βροχή,
Ό,τι παγώσει, η άνοιξη του δίνει ζωή και πάλι!

Στο πέταγμα των αετών, βλέπω την ελευθερία μου,
Πράγματα που αγαπώ, θέλω να αποδώσω σκηνές!
Λίμνες που ακτινοβολούν, ακτές γαλήνιας θάλασσας,
Αυτή είναι η κληρονομιά που οι πατέρες μου, μου άφησαν!

Tα λόγια είναι μερικές φορές περιττά!

Δείτε το βίντεο και θα καταλάβετε ...



Click here to

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε ελεύθερα να κάνετε προτάσεις και σχόλια, χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα. Εάν στην επιλογή προφίλ βάλετε τη λέξη ανώνυμος, δεν μπορεί κανένας να μάθει την ταυτοτητά σας.

Related Posts with Thumbnails
Δυναμή μας στο νέο Blog Ρόδου, είναι η δική σας συμμετοχή, με τις προτάσεις και τα σχόλια σας.


Μη ψιθυρίζετε. Φωνάξετε δυνατά την άποψη σας.

greek blog, blogs, greek blogger,bloggers, ksipnistere, rc-café, epirus-ellas, rodosblog-xrisostomos, xrisostomos, xrysostomos, χρυσόστομος blog, ktikio, kafeneio-gr, kafeneio, tro-ma-ktiko, akommatistoi-istologoi, taxalia, press-gr, rc-café, olympia.gr, troktiko, tro-kti-ko, fimotro, gazzetta.gr, gazzetta.gr, news24gr, totefteri, sarotiko, apneagr,greek blog, blogs, greek blogger,bloggers, ksipnistere, rc-café, epirus-ellas, rodosblog-xrisostomos, xrisostomos, xrysostomos, χρυσόστομος blog, ktikio, kafeneio-gr, kafeneio, tro-ma-ktiko, akommatistoi-istologoi, taxalia, press-gr, rc-café, olympia.gr, troktiko, tro-kti-ko, fimotro, gazzetta.gr, gazzetta.gr, news24gr, totefteri, sarotiko, apneagr,troktiko73-10.blogspot Ακομματιστοι Ελληνες Ιστολογοι

πέστα Χρυσόστομε,Pesta Xrysostome,pesta Χρυσόστομε


Τι γράφουν οι bloggers σήμερα


Xrisostomos Rodos Blog

Xrisostomos Rodos Blog

The Secret Real Truth

The Secret Real Truth

oxaxanoulis

oxaxanoulis

Stat