Η Κοινωνία δε χτίζεται σε μία παλάμη που ζητιανεύει,
αλλά σε αυτή που σφίγγεται σε μία γροθιά

Πέστα Χρυσόστομε !

Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

Μία μητέρα εξομολογείται: "Ο φίλος του γιου μου έμπλεξε με ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ και.."


Μία μητέρα εξομολογείται: "Ο φίλος του γιου μου έμπλεξε με ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ και.."
Διαβάζω μία προς μία τις ιστορίες σας και τελικά καταλαβαίνω ότι όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε...
Έτσι πήρα το θάρρος να εξομολογηθώ και την δική μου ιστορία, αν και η αλήθεια είναι ότι δεν είναι κάτι που βασανίζει εμένα όσο τη μητέρα του κολλητού φίλου του παιδιού μου και την οικογένειά της....

...




Το όνομά μου είναι Καίτη και είμαι μητέρα δύο παιδιών, ο γιος μου ο Αλέξης είναι 29 χρονών και ο Αντρέας 35. Ο Αλέξης ζει μαζί μας, τελειώνει το μεταπτυχιακό του αλλά ψάχνει για δουλειά εδώ και δύο χρόνια και τίποτα δεν έχει καταφέρει να βρει. Από τη χρονιά που πέρασε στην Πάντειο είχε γνωρίσει ένα παιδί, τον Δημήτρη.


Το φίλο του τον είχα δει στην αρχή μια φορά και για να είμαι ειλικρινής κάτι δεν μου πήγαινε καλά. Συγκεκριμένα, θυμάμαι μου είχε κακοφανεί πολύ που ήταν κάτω από το σπίτι μας γιατί περίμενε να πάρει το γιο μας και ούτε καν μπήκε στον κόπο να πει έστω ένα γεια. Αλλά πού να τολμήσω να το πω στον δικό μου, που από μικρός δεν δεχόταν μύγα στο σπαθί του. Ο χρόνος περνούσε και με τον Δημήτρη είχαν γίνει κολλητοί. Μετά είχε γίνει μια παρεξήγηση μεταξύ τους, αλλά παρόλο που προσπαθούσα να πιέσω το γιο μου για να μάθω τι έγινε ακριβώς, κουβέντα δεν κατάφερα να πάρω.

Οπως και να έχει, ήμουν πολύ χαρούμενη μέχρι που πριν έξι μήνες άρχισαν να κάνουν πάλι παρέα. Αλλά να ήταν μόνο αυτό; Το παιδί μου είχε γίνει αγνώριστο. Δεν διάβαζε, αντιδρούσε με το παραμικρό, μιλούσε πολύ άσχημα και έλειπε πολλές ώρες από το σπίτι. Σαν μάνα ανησύχησα πολύ και έτσι είπα, αφού δεν μπορώ να μάθω το λόγο της απότομης αλλαγής του, αποφάσισα να κάνω ένα κόλπο. Να του πω ότι θα λείψω για κάποιες ώρες από το σπίτι για δουλειές και μετά θα κάνω επισκέψεις σε φίλους. Πήγα στον επάνω όροφο στο σπίτι μιας φίλης και μετά κατέβηκα να κρυφακούσω από την πόρτα. Είχε φέρει σπίτι τον Δημήτρη και έναν άλλον. Το λεξιλόγιό τους ντρέπομαι να σας το μεταφέρω...

Και ενώ μιλούσαν, ακούω ξαφνικά τον Δημήτρη να λέει «πρέπει να με βοηθήσετε, ζητήστε χρήματα ή να πουλήσετε....» και μετά άκουσα να τον ρωτάνε πώς έμπλεξες και στη συνέχεια δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί μιλούσαν όλοι μαζί και οι τόνοι ανέβηκαν. Εκεί συνειδητοποίησα ότι τα πράγματα δεν είναι καθόλου καλά. Αυτό που μου είχε κάνει επίσης μεγάλη εντύπωση ήταν ότι ο Δημήτρης, παρόλο που δεν προερχόταν από ευκατάστατη οικογένεια, ντυνόταν πολύ ακριβά, οδηγούσε ακριβή μηχανή και απ’ ότι μου είχε πει ο μεγάλος μου γιος, έβγαινε κάθε βράδυ στα μαγαζιά. Με τι χρήματα κατάφερνε να τα κάνει αυτά ούτε που ξέρω. Με τον άντρα μου, όπως καταλαβαίνετε, από τότε ήμασταν σε κατάσταση συναγερμού.

Την προηγούμενη εβδομάδα ο Αλέξης μας ζήτησε ένα αδικαιολόγητο χρηματικό ποσό, δήθεν για να πληρώσει κάτι σεμινάρια. Οταν ο άντρας μου του το αρνήθηκε έγινε ο κακός χαμός. Και η κατάσταση ξέφυγε λέγοντάς του ο άντρας μου για τους αλήτες που κάνει παρέα.

Ο Αλέξης ξέσπασε και του είπε «κι εσύ τα ίδια θα έκανες για να σώσεις κάποιο φίλο σου από τους τοκογλύφους»! Στήλη άλατος είχαμε μείνει.

Την επόμενη μέρα το πρωί βρήκα το τηλέφωνο της μάνας του Δημήτρη και τα είπα όλα, όχι για τίποτε άλλο αλλά γιατί έχω ακούσει ότι πολλοί βρέθηκαν σκοτωμένοι επειδή δανείστηκαν χρήματα από τοκογλύφους και δεν μπορούσαν να ξεχρεώσουν. Να λοιπόν από πού έβρισκε τα χρήματα ο Δημήτρης για να κάνει τη ζωή που έκανε.

Οπως και να έχει όμως, είμαι μάνα και πραγματικά λυπάμαι για το παιδί και την οικογένειά του, αλλά θα κάνω τα πάντα για να μη βρεθεί μπλεγμένο και το δικό μου το παιδί, για να μη σας πω ότι όσα γνωρίζω θα τα πω και στην αστυνομία!


Click here to

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε ελεύθερα να κάνετε προτάσεις και σχόλια, χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα. Εάν στην επιλογή προφίλ βάλετε τη λέξη ανώνυμος, δεν μπορεί κανένας να μάθει την ταυτοτητά σας.

Related Posts with Thumbnails
Δυναμή μας στο νέο Blog Ρόδου, είναι η δική σας συμμετοχή, με τις προτάσεις και τα σχόλια σας.


Μη ψιθυρίζετε. Φωνάξετε δυνατά την άποψη σας.

greek blog, blogs, greek blogger,bloggers, ksipnistere, rc-café, epirus-ellas, rodosblog-xrisostomos, xrisostomos, xrysostomos, χρυσόστομος blog, ktikio, kafeneio-gr, kafeneio, tro-ma-ktiko, akommatistoi-istologoi, taxalia, press-gr, rc-café, olympia.gr, troktiko, tro-kti-ko, fimotro, gazzetta.gr, gazzetta.gr, news24gr, totefteri, sarotiko, apneagr,greek blog, blogs, greek blogger,bloggers, ksipnistere, rc-café, epirus-ellas, rodosblog-xrisostomos, xrisostomos, xrysostomos, χρυσόστομος blog, ktikio, kafeneio-gr, kafeneio, tro-ma-ktiko, akommatistoi-istologoi, taxalia, press-gr, rc-café, olympia.gr, troktiko, tro-kti-ko, fimotro, gazzetta.gr, gazzetta.gr, news24gr, totefteri, sarotiko, apneagr,troktiko73-10.blogspot Ακομματιστοι Ελληνες Ιστολογοι

πέστα Χρυσόστομε,Pesta Xrysostome,pesta Χρυσόστομε


Τι γράφουν οι bloggers σήμερα


Xrisostomos Rodos Blog

Xrisostomos Rodos Blog

The Secret Real Truth

The Secret Real Truth

oxaxanoulis

oxaxanoulis

Stat