Η Κοινωνία δε χτίζεται σε μία παλάμη που ζητιανεύει,
αλλά σε αυτή που σφίγγεται σε μία γροθιά

Πέστα Χρυσόστομε !

Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Ο Γαμβρούδης Χρήστος του Χρήστου υποψήφιος Περιφερειακός Συμβουλος με την παράταξη του Γιάννη Μαχαιρίδη




Ο Χρήστος Γαμβρούδης με την παταταξη του Γιάννη Μαχαιρίδη


Δελτίο Τύπου-Θέμα : Ανακοίνωση Υποψηφιότητας Χρήστου Γαμβρούδη του Χρήστου
Αγαπητοί μου,

    


Είμαι ένας νέος, 30 ετών, με μόρφωση, ικανότητες και όρεξη να προσφέρω στον τόπο μου. Η γνώση για το Περιβάλλον και τους φυσικούς πόρους των νησιών μας είναι η δύναμη μου. Με αυξημένο αίσθημα ευθύνης αποδέχτηκα την τιμητική πρόταση από τον νυν και εκ νέου υποψήφιο Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, κ. Γιάννη Μαχαιρίδη, να συμμετέχω ως υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος της Ενότητας Ρόδου στο ψηφοδέλτιο της παράταξης «Νότιο Αιγαίο, Αρχιπέλαγος Δημιουργίας»....

....
    Ο κ. Γιάννης Μαχαιρίδης διακρίνεται για την εντιμότητα, το ήθος και την ευθύτητα του χαρακτήρα του. Η αγάπη και η εμπιστοσύνη που δείχνει στους νέους και στην ανανέωση προσώπων μου έδωσε κίνητρο για να προσφέρω στον τόπο μου. Η μεγάλη εμπειρία και ικανότητά του, σε συνδυασμό με τις νέες ιδέες, τα οράματα, τις γνώσεις και τις προτάσεις των συνεργατών του, εγγυώνται ένα καλύτερο αύριο για τους κατοίκους της Ρόδου και των νησιών του Νοτίου Αιγαίου. Δεν έχω εξάρτηση από κομματικούς σχηματισμούς. Χρειάζεται η εμπειρία, αλλά είναι απαραίτητη και η ανανέωση σκέψεων και ιδεών.
    Το αποτέλεσμα των πράξεων των εκπροσώπων μας εξαρτώνται από τις σωστές ή όχι δικές μας επιλογές. Με την επιλογή σας ανοίξτε, επιτέλους, τις κλειστές πόρτες  στους  νέους  του τόπου μας. Διεκδικώ την προσφορά μου για κάτι διαφορετικό. Ας μου δώσετε αυτή την ευκαιρία με την δική σας ψήφο. Από εσάς εξαρτάται να διεκδικήσουμε μαζί την Ελπίδα για τη Ρόδο και τα νησιά μας.
Να αγαπάς την ευθύνη. Να λες:
Εγώ μονάχος έχω χρέος να σώσω τον τόπο μου.
Αν δεν σωθεί, φταίω εγώ!
Το εγώ είμαστε όλοι.
Εσείς, Εμείς!

Να εκλέξετε με τη ψήφο σας νέους, ικανούς και άριστους, και όχι συγγενείς, φίλους και ευχάριστους!

Με τιμή
Γαμβρούδης Χρήστος του Χρήστου

Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος
με την παράταξη «Νοτίο Αιγαίο – Αρχιπέλαγος Δημιουργίας» του Γιάννη Μαχαιρίδη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε ελεύθερα να κάνετε προτάσεις και σχόλια, χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα. Εάν στην επιλογή προφίλ βάλετε τη λέξη ανώνυμος, δεν μπορεί κανένας να μάθει την ταυτοτητά σας.

Related Posts with Thumbnails
Δυναμή μας στο νέο Blog Ρόδου, είναι η δική σας συμμετοχή, με τις προτάσεις και τα σχόλια σας.


Μη ψιθυρίζετε. Φωνάξετε δυνατά την άποψη σας.

greek blog, blogs, greek blogger,bloggers, ksipnistere, rc-café, epirus-ellas, rodosblog-xrisostomos, xrisostomos, xrysostomos, χρυσόστομος blog, ktikio, kafeneio-gr, kafeneio, tro-ma-ktiko, akommatistoi-istologoi, taxalia, press-gr, rc-café, olympia.gr, troktiko, tro-kti-ko, fimotro, gazzetta.gr, gazzetta.gr, news24gr, totefteri, sarotiko, apneagr,greek blog, blogs, greek blogger,bloggers, ksipnistere, rc-café, epirus-ellas, rodosblog-xrisostomos, xrisostomos, xrysostomos, χρυσόστομος blog, ktikio, kafeneio-gr, kafeneio, tro-ma-ktiko, akommatistoi-istologoi, taxalia, press-gr, rc-café, olympia.gr, troktiko, tro-kti-ko, fimotro, gazzetta.gr, gazzetta.gr, news24gr, totefteri, sarotiko, apneagr,troktiko73-10.blogspot Ακομματιστοι Ελληνες Ιστολογοι

πέστα Χρυσόστομε,Pesta Xrysostome,pesta Χρυσόστομε


Τι γράφουν οι bloggers σήμερα


Xrisostomos Rodos Blog

Xrisostomos Rodos Blog

The Secret Real Truth

The Secret Real Truth

oxaxanoulis

oxaxanoulis

Stat