Η Κοινωνία δε χτίζεται σε μία παλάμη που ζητιανεύει,
αλλά σε αυτή που σφίγγεται σε μία γροθιά

Πέστα Χρυσόστομε !

Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Χρειάζονται αναδιαρθρώσεις στην ακτοπλοΐα


Χρειάζονται αναδιαρθρώσεις στην ακτοπλοΐα
Την ανάγκη αναδιαρθρώσεων στην ακτοπλοΐα προκειμένου να μη συρρικνωθεί το δίκτυο των συνδέσεων στα νησιά, επεσήμανε ο...
υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Μ. Βαρβιτσιώτης μιλώντας στην ημερίδα παρουσίασης - συζήτησης, με θέμα «Κρίσιμες ώρες για την ακτοπλοΐα και τις συγκοινωνίες των ελληνικών νησιών: το πρόβλημα και οι πιθανές λύσεις», η οποία συνδιοργανώθηκε από τον Ελληνικό Επιμελητηριακό Σύνδεσμο Μεταφορών (ΕΕΣΥΜ) και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς (ΕΒΕΠ)....

...

Ο υπουργός παραδέχθηκε πως «η ακτοπλοΐα, που εξυπηρετεί 1,6 εκατομμύρια νησιώτες, επιδοτείται με πολύ μικρότερα ποσά απ’ ό,τι άλλες μορφές συγκοινωνίας στη χώρα και ότι ενώ τα προηγούμενα χρόνια για τις άγονες γραμμές διατίθεντο 130 εκατ. ευρώ, μετά βίας σήμερα διατίθενται 70 εκατ. ευρώ.

Δήλωσε επίσης ανοικτός σε διάλογο με την ΠΝΟ και τους ακτοπλόους σχετικά με τη στελέχωση των πλοίων.

Επεσήμανε ακόμη πως πέρυσι ενέκρινε 890 αλλαγές δρομολογίων στη διάρκεια της χρονιάς, από την ώρα που ανέλαβε υπουργός και αυτό σήμαινε ότι αυτοδικαίως θα έπρεπε να είχαν αλλάξει 890 φορές οι συνθέσεις.

«Μία έκτακτη προσέγγιση στο Αιγαίο, πολλές φορές μπορεί να απαιτήσει έξτρα πλοία. Να απαιτήσει πολύ περισσότερο ναυτικό προσωπικό απ' ό,τι απαιτείται σήμερα. Γι’ αυτό το θέτω δημόσια διότι είναι πολύ ωραίο να καλλιεργούμε μύθους, να καλλιεργούμε προσδοκίες, όταν στην πραγματικότητα δεν έχουμε καθίσει να βγάλουμε χαρτί και μολύβι ποια είναι τα πραγματικά νούμερα και ποιες οι πραγματικές συνθήκες», σημείωσε.

Ο υπουργός μίλησε για τα σοβαρά οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες ωστόσο τόνισε ότι το υπουργείο δεν πρόκειται να συνεχίσει να ανέχεται οποιαδήποτε εταιρία οφείλει δεδουλευμένα προς τα πληρώματά της.

Προσέθεσε πως πάρα πολλά από τα πλοία που εκτελούν δρομολόγια δεν είναι τα οικονομικότερα και τα καταλληλότερα για την αντιμετώπιση των αναγκών και για αυτό σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο των ακτοπλόων εξετάζεται «η χρήση του LNG [σ.σ.: φυσικό αέριο] που είναι φθηνότερο, ιδιαίτερα για κάποια δρομολόγια».


http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε ελεύθερα να κάνετε προτάσεις και σχόλια, χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα. Εάν στην επιλογή προφίλ βάλετε τη λέξη ανώνυμος, δεν μπορεί κανένας να μάθει την ταυτοτητά σας.

Related Posts with Thumbnails
Δυναμή μας στο νέο Blog Ρόδου, είναι η δική σας συμμετοχή, με τις προτάσεις και τα σχόλια σας.


Μη ψιθυρίζετε. Φωνάξετε δυνατά την άποψη σας.

greek blog, blogs, greek blogger,bloggers, ksipnistere, rc-café, epirus-ellas, rodosblog-xrisostomos, xrisostomos, xrysostomos, χρυσόστομος blog, ktikio, kafeneio-gr, kafeneio, tro-ma-ktiko, akommatistoi-istologoi, taxalia, press-gr, rc-café, olympia.gr, troktiko, tro-kti-ko, fimotro, gazzetta.gr, gazzetta.gr, news24gr, totefteri, sarotiko, apneagr,greek blog, blogs, greek blogger,bloggers, ksipnistere, rc-café, epirus-ellas, rodosblog-xrisostomos, xrisostomos, xrysostomos, χρυσόστομος blog, ktikio, kafeneio-gr, kafeneio, tro-ma-ktiko, akommatistoi-istologoi, taxalia, press-gr, rc-café, olympia.gr, troktiko, tro-kti-ko, fimotro, gazzetta.gr, gazzetta.gr, news24gr, totefteri, sarotiko, apneagr,troktiko73-10.blogspot Ακομματιστοι Ελληνες Ιστολογοι

πέστα Χρυσόστομε,Pesta Xrysostome,pesta Χρυσόστομε


Τι γράφουν οι bloggers σήμερα


Xrisostomos Rodos Blog

Xrisostomos Rodos Blog

The Secret Real Truth

The Secret Real Truth

oxaxanoulis

oxaxanoulis

Stat