Η Κοινωνία δε χτίζεται σε μία παλάμη που ζητιανεύει,
αλλά σε αυτή που σφίγγεται σε μία γροθιά

Πέστα Χρυσόστομε !

Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Rodos. Κι’ όταν με το καλό γίνεις πρωθυπουργός, μη ξεχάσεις…



«Καλώς όρισες στη Γη μου....
Κάποτε, από τα χρόνια των παππούδων μου, εδώ ήταν ένας ανθισμένος κάμπος, όπως ήμουν και εγώ στα χρόνια της νιότης μου. Τότε που καλλιεργούσα με αυτά τα ροζιασμένα χέρια που τώρα κρατάς, τα άγια χώματα του.
Ο κήπος των εσπερίδων της Ρόδου, από τους πιο όμορφους και φημισμένους σε ολόκληρη τη Μεσόγειο.
Τα πορτοκάλια μας έφταναν μέχρι τη....

..... Μασσαλία, την Τεργέστη και την Οδησσό…
Σήμερα, τον άφησαν δίχως νερό, άνυδρο για να μαραθεί, να ξεραθούν τα δένδρα μας, να γεράσει, να γίνουν σαν και εμένα που βλέπεις τώρα εδώ, να περιμένω το Θεό για να με πάρει …
Σου εύχομαι καλή επιτυχία…

Και όταν με το καλό γίνεις ο Πρωθυπουργός της χώρας, μη ξεχάσεις να κάνεις κάτι, για να μπορέσουν να ξανανθίσουν τα δένδρα σε αυτά τα ευλογημένα χώματα…
Έτσι, και πάλι ανθισμένα όπως τότε, όταν μου τα παρέδωσαν οι παππούδες μου, θάθελα να μπορέσω να τα παραδώσω και εγώ πριν φύγω, στα δικά μου εγγόνια …»


Μόσχος Δημήτρη. Κούκουλας, κάτοικος Μαλώνας-Ρόδου 88 χρονών.
Κατά την προεκλογική επίσκεψη του σημερινού Πρωθυπουργού στη Μαλώνα πριν 15 μέρες


 http://rodosblog-xrisostomos.blogspot.gr/http://rodosalarm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε ελεύθερα να κάνετε προτάσεις και σχόλια, χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα. Εάν στην επιλογή προφίλ βάλετε τη λέξη ανώνυμος, δεν μπορεί κανένας να μάθει την ταυτοτητά σας.

Related Posts with Thumbnails
Δυναμή μας στο νέο Blog Ρόδου, είναι η δική σας συμμετοχή, με τις προτάσεις και τα σχόλια σας.


Μη ψιθυρίζετε. Φωνάξετε δυνατά την άποψη σας.

greek blog, blogs, greek blogger,bloggers, ksipnistere, rc-café, epirus-ellas, rodosblog-xrisostomos, xrisostomos, xrysostomos, χρυσόστομος blog, ktikio, kafeneio-gr, kafeneio, tro-ma-ktiko, akommatistoi-istologoi, taxalia, press-gr, rc-café, olympia.gr, troktiko, tro-kti-ko, fimotro, gazzetta.gr, gazzetta.gr, news24gr, totefteri, sarotiko, apneagr,greek blog, blogs, greek blogger,bloggers, ksipnistere, rc-café, epirus-ellas, rodosblog-xrisostomos, xrisostomos, xrysostomos, χρυσόστομος blog, ktikio, kafeneio-gr, kafeneio, tro-ma-ktiko, akommatistoi-istologoi, taxalia, press-gr, rc-café, olympia.gr, troktiko, tro-kti-ko, fimotro, gazzetta.gr, gazzetta.gr, news24gr, totefteri, sarotiko, apneagr,troktiko73-10.blogspot Ακομματιστοι Ελληνες Ιστολογοι

πέστα Χρυσόστομε,Pesta Xrysostome,pesta Χρυσόστομε


Τι γράφουν οι bloggers σήμερα


Xrisostomos Rodos Blog

Xrisostomos Rodos Blog

The Secret Real Truth

The Secret Real Truth

oxaxanoulis

oxaxanoulis

Stat