Το σλόγκαν της καμπάνιας ήταν «Καυτές τιμές και αεροσυνοδοί».
Μία αεροσυνοδός είπε πως παρουσίαζε τα μέλη του πληρώματος σαν λαμπερά μοντέλα.
Υπήρξαν πολλά τηλεφωνήματα για την απόσυρση της διαφήμισης και η αρμόδια υπηρεσία αποφάσισε πως μπορεί να αποτελέσει προσβολή.
Η εταιρεία ανακοίνωσε πως η καμπάνια περιλάμβανε φωτογραφίες που χρησιμοποιήθηκαν για το....
..... ημερολόγιο του 2012, τα έσοδα από το οποίο δίνονται σε φιλανθρωπικές δραστηριότητες, και υποστήριξε πως οι φωτογραφίες δεν είναι σεξιστικές γιατί το προσωπικό συμμετείχε εθελοντικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Μπορείτε ελεύθερα να κάνετε προτάσεις και σχόλια, χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα. Εάν στην επιλογή προφίλ βάλετε τη λέξη ανώνυμος, δεν μπορεί κανένας να μάθει την ταυτοτητά σας.