Η Κοινωνία δε χτίζεται σε μία παλάμη που ζητιανεύει,
αλλά σε αυτή που σφίγγεται σε μία γροθιά

Πέστα Χρυσόστομε !

Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Ραντεβού με την Κλειώ



Καταρχήν να σας συστηθώ. Είμαι ένας κλασσικός μεσόκοπος Έλληνας, διάσημο «Greek Kamaki» της δεκαετίας του ΄80 ενός μάλλον μικρού κυκλαδίτικου νησιού.

Αγαπητοί μου φίλοι και αναγνώστες  θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την χτεσινοβραδυνή μου εμπειρία.
Εχθές βράδυ καθώς έπινα τη μπυρίτσα μου στο αγαπημένο μου στέκι, μπάνισα μια ωραία τύπισσα στο διπλανό τραπεζάκι.
Χωρίς να χάσω χρόνο, σκύβω στο αυτί της και προτείνω:
« Να σας κεράσω ένα ποτάκι μαμζέλ?»
«Προτιμώ οίνο και ένα ποτήρι δροσερό νερό» λέει , δείχνοντάς μου την άδεια καρέκλα δίπλα της.
Ρουφάω λίγο την ομολογουμένως ευμεγέθη κοιλιά μου (μήπως πρέπει να πίνω λιγότερες μπύρες?) και.....


.....στρογγυλοκάθομαι δίπλα της.
«Το ονοματάκι σας?» την ρωτάω.
«Κλειώ» μου απαντά ρίχνοντας ταυτόχρονα λίγο νερό στον «οίνο» της. «Είμαι η Μούσα της Ιστορίας και της Επικής Ποίησης».
Ομολογώ ότι το δεύτερο δεν το πολυκατάλαβα, ίσως γιατί εκείνη την ώρα τα μάτια μου ταξιδεύανε πάνω στις υπέροχες καμπύλες της. Κατέβασα μονορούφι την υπόλοιπη μπύρα μου και παρήγγειλα δεύτερη.
«Πρώτη φορά στον τόπο μας?» την ρωτώ, προσπαθώντας ν’ ανοίξω κουβέντα.
«Ε όχι και πρώτη φορά» μου απαντά χαμογελώντας γλυκά. «Κατάγομαι από την Ελλάδα. Είμαι κόρη του Δία και της Μνημοσύνης. Μου αρέσει να ταξιδεύω σε όλο τον κόσμο, αλλά όπως καταλαβαίνεις έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στους Έλληνες. Το αίμα νερό δεν γίνεται!»
Το δικό μου πάντως αίμα είχε ήδη αρχίσει να βράζει. Το χαμόγελό της ήταν γεμάτο υπονοούμενα. Μάλλον την είχα ΗΔΗ καταφέρει , σκέφτηκα. Τώρα αυτόν τον Δία και την Μνημοσύνη κάπου τους είχα ξανακούσει. Ίσως να είναι τίποτα ομογενείς εφοπλιστές, ή κάτι τέτοιο. Αλλά για να αφήνουν την κόρη τους να κοπροσκυλάει δεξιά και αριστερά σίγουρα έχουνε ΦΡΑΓΚΑ. Μ’ ένα σμπάρο δυό τρυγόνια, είπα από μέσα μου και ακούμπησα δήθεν τυχαία το χέρι μου στην καρέκλα της , αποφασισμένος πιά να της την «πέσω» ανοιχτά.
«Φαντάζομαι ότι μια όμορφη γυναίκα σαν και εσάς θα έχει πολλούς εραστές» της πετάω, περιμένοντας να δω την αντίδρασή της.
«Ίσως περισσότερους απ’ όσους φαντάζεσαι» μου λέει πονηρά και σκύβοντας λίγο το κεφάλι συμπληρώνει: «κάνω έρωτα με όσους μου αρέσουνε. Αλλά είμαι και λίγο ΒΙΤΣΙΟΖΑ. Έχω δύο ατζέντες, μία άσπρη και μία μαύρη. Αν ο εραστής μου είναι καλός, γράφω τα στοιχεία του στην άσπρη ατζέντα για να μπορώ να τον ξαναβρώ εύκολα. Αντίθετα στην μαύρη γράφω τα στοιχεία αυτών που δεν μπορούν να με …ικανοποιήσουν και δεν τους επισκέπτομαι ποτέ ξανά».
Είχα μείνει άναυδος. Πρώτη φορά μου μίλαγε γκόμενα έτσι ανοιχτά.
«Δηλαδή?» ψέλισα σοκαρισμένος.
«Θα σου εξηγήσω αμέσως» μου κάνει και βγάζει δύο ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ τόμους – σαν τηλεφωνικούς καταλόγους – από την τσάντα της. Ανοίγει το άσπρο βιβλίο και μου δείχνει ένα όνομα. «Μ. Αλέξανδρος» νιαουρίζει κοκκινίζοντας ελαφρά. « Ίσως ο καλύτερος εραστής που είχα. Οι συνευρέσεις μας ήταν σκέτη φωτιά… και τις αναπολώ συνέχεια» Γυρίζει κάμποσα φύλλα και μου δείχνει άλλο όνομα. «Θεόδωρος Κ. Αυτός φόραγε φουστανέλλα και περικεφαλαία. Ήτανε λίγο κοντούλης αλλά είχε ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΑ …ΠΡΟΣΟΝΤΑ» μου δηλώνει κατηγορηματικά και συνεχίζει ακάθεκτη ξεφυλλίζοντας λίγο ακόμα. «Πάνος Κ. Αυτός είναι λίγο καινούργιος, αλλά φαινότανε από μικρός ότι θα γίνει ΠΑΙΔΑΡΟΣ. Θα τον επισκεφτώ πολλές φορές ακόμα…»
«Και αυτοί εδώ τι είναι?» την ρωτάω, δείχνοντας τις τελευταίες σελίδες που είχαν γραμμένα ονόματα χωρίς επίθετα και μία κοινή (?) διεύθυνση: πλατεία Συνάγματος!
«Είναι οι καινούργιοι μου φίλοι αλλά βρίσκονται υπό …δοκιμή» μου απαντάει χαχανίζοντας. «Κάτσε να σου δείξω και την μαύρη ατζέντα» λέει και την ανοίγει στην τελευταία σελίδα.
Εκεί μέτρησα 155 ονόματα και είχανε όλα δίπλα τους, γραμμένη με κόκκινο μελάνι τη λέξη: ΠΡΟΔΟΤΗΣ, πράγμα που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση.
«Γιατί προδότες? Ποιόν έχουν προδώσει? Θα τους εκδικηθείς?» κάνω έντρομος ζητώντας διευκρινίσεις.
«Ετούτοι προδώσανε τον έρωτά μας» μου αποκρίνεται. «Τους είχα κλείσει ραντεβού και με στήσανε. Το ότι τους έχω γραμμένους στον μαύρο τόμο είναι από μόνο του εκδίκηση. Θα δείς…» με καθησύχασε.
Μπερδεύτηκα λίγο αλλά ανακουφίστηκα. Εγώ ποτέ δεν θα έστηνα τέτοιο κόμματο! Όσο για τις ικανότητές μου στο κρεββάτι… ποτέ δεν είχα παράπονα μέχρι τώρα. Ανασκουμπώθηκα και της ζήτησα ραντεβού. «ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ, ΟΠΟΤΕΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ» μου φώναξε φεύγοντας και κλείνοντας το μάτι.
 

Προσοχή λοιπόν εκλεκτοί μου συνάδελφοι. Κυκλοφορεί πολύ hot και «εύκολο» γκομενάκι. Το όνομά της είναι Κλειώ, λέει κάτι ακαταλαβίστικα, όπως μούσα της Ιστορίας κλπ. αλλά έχει και ένα περίεργο βίτσιο που μου βρωμάει λίγο…

Aφιερωμένο ειδικά στον κ. Πάνο Καμμένο και σε όλους τους αναγνώστες.

antart22

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε ελεύθερα να κάνετε προτάσεις και σχόλια, χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα. Εάν στην επιλογή προφίλ βάλετε τη λέξη ανώνυμος, δεν μπορεί κανένας να μάθει την ταυτοτητά σας.

Related Posts with Thumbnails
Δυναμή μας στο νέο Blog Ρόδου, είναι η δική σας συμμετοχή, με τις προτάσεις και τα σχόλια σας.


Μη ψιθυρίζετε. Φωνάξετε δυνατά την άποψη σας.

greek blog, blogs, greek blogger,bloggers, ksipnistere, rc-café, epirus-ellas, rodosblog-xrisostomos, xrisostomos, xrysostomos, χρυσόστομος blog, ktikio, kafeneio-gr, kafeneio, tro-ma-ktiko, akommatistoi-istologoi, taxalia, press-gr, rc-café, olympia.gr, troktiko, tro-kti-ko, fimotro, gazzetta.gr, gazzetta.gr, news24gr, totefteri, sarotiko, apneagr,greek blog, blogs, greek blogger,bloggers, ksipnistere, rc-café, epirus-ellas, rodosblog-xrisostomos, xrisostomos, xrysostomos, χρυσόστομος blog, ktikio, kafeneio-gr, kafeneio, tro-ma-ktiko, akommatistoi-istologoi, taxalia, press-gr, rc-café, olympia.gr, troktiko, tro-kti-ko, fimotro, gazzetta.gr, gazzetta.gr, news24gr, totefteri, sarotiko, apneagr,troktiko73-10.blogspot Ακομματιστοι Ελληνες Ιστολογοι

πέστα Χρυσόστομε,Pesta Xrysostome,pesta Χρυσόστομε


Τι γράφουν οι bloggers σήμερα


Xrisostomos Rodos Blog

Xrisostomos Rodos Blog

The Secret Real Truth

The Secret Real Truth

oxaxanoulis

oxaxanoulis

Stat