Η Κοινωνία δε χτίζεται σε μία παλάμη που ζητιανεύει,
αλλά σε αυτή που σφίγγεται σε μία γροθιά

Πέστα Χρυσόστομε !

Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

Σακινέ Μοχαμαντί Αστιανί : Βοηθήστε με να μείνω ζωντανή και περιβάλλετε με αγάπη τα παιδιά μου



Επιστολή της 43χρονης Ιρανής Σακινέ Μοχαμαντί Αστιανί, η οποία έχει καταδικαστεί σε λιθοβολισμό για μοιχεία.

Στην επιστολή η γυναίκα ζητά από τον κόσμο να τη βοηθήσει και να "αγκαλιάσει" τα παιδιά της. “Είμαι ήσυχη τώρα γιατί ένα μέρος της καρδιάς μου έχει παγώσει” λέει στο γράμμα. “Την ημέρα που με μαστίγωσαν μπροστά στο γιο μου συνθλίφθηκα και η περηφάνια και η καρδιά μου έσπασαν” λέει αναφερόμενη σε τιμωρία με 99 χτυπήματα με μαστίγιο που της είχε επιβληθεί.

“Πολλές νύχτες πριν κοιμηθώ αναρωτιέμαι πώς θα μου ρίξουν τις πέτρες; Θα σημαδέψουν το πρόσωπο και τα χέρια μου; Και γιατί;” "Την ημέρα που καταδικάστηκα σε λιθοβολισμό ήταν σαν να έπεσα στην άβυσσο (...) Φοβάμαι να πεθάνω. Βοηθήστε με να μείνω ζωντανή και περιβάλλετε με....

..αγάπη τα παιδιά μου", γράφει η Μοχαμαντί-Αστιανί.

Η Σακινέ Μοχαμαντί-Αστιανί, 43 ετών, μητέρα δύο παιδιών, καταδικάστηκε το 2006 σε θάνατο επειδή είχε "παράνομη σχέση" με δύο άνδρες μετά το θάνατο του συζύγου της. Ο ένας από τους άνδρες κατηγορείται για τη δολοφονία του συζύγου της. Μετά από μεγάλη, διεθνή εκστρατεία για να σωθεί η γυναίκα η Τεχεράνη ανακοίνωσε πρόσφατα ότι αναστέλλεται η εκτέλεση της ποινής δηλαδή ο λιθοβολισμός. Τώρα η γυναίκα αναμένεται να θανατωθεί δι απαγχονισμού.

Η Βραζιλία πρότεινε να χορηγήσει πολιτικό άσυλο, όπως δήλωσε  ο πρόεδρος της χώρας, Λουίς Ινάσιο Λούλα ντα Σίλβα.

"Θα ήθελα να ζητήσω από το φίλο μου (τον πρόεδρο του Ιράν Μαχμούντ Αχμαντινετζάντ), τον πνευματικό ηγέτη του Ιράν (Αλί Χαμενεΐ) και την κυβέρνηση του Ιράν να επιτρέψουν στη Βραζιλία να παραχωρήσει πολιτικό άσυλο σε αυτήν τη γυναίκα", είπε ο Λούλα από την πόλη Κουριτίμπα κατά τη διάρκεια προεκλογικής συγκέντρωσης του κόμματός του ενόψει των προεδρικών εκλογών του Οκτωβρίου.

Ο Λούλα υπογράμμισε ότι "σέβεται τους νόμους" των άλλων χωρών. "Όμως εάν η φιλία μου και η εκτίμησή μου για τον πρόεδρο και τον ιρανικό λαό μετρούν λιγάκι και εάν η γυναίκα αυτή προκαλεί προβλήματα, μπορούμε να την υποδεχτούμε στη Βραζιλία", πρόσθεσε.

Σημείωση :  Διαδώστε το άρθρο, για να σώσουμε ένα συνάνθρωπο μας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε ελεύθερα να κάνετε προτάσεις και σχόλια, χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα. Εάν στην επιλογή προφίλ βάλετε τη λέξη ανώνυμος, δεν μπορεί κανένας να μάθει την ταυτοτητά σας.

Related Posts with Thumbnails
Δυναμή μας στο νέο Blog Ρόδου, είναι η δική σας συμμετοχή, με τις προτάσεις και τα σχόλια σας.


Μη ψιθυρίζετε. Φωνάξετε δυνατά την άποψη σας.

greek blog, blogs, greek blogger,bloggers, ksipnistere, rc-café, epirus-ellas, rodosblog-xrisostomos, xrisostomos, xrysostomos, χρυσόστομος blog, ktikio, kafeneio-gr, kafeneio, tro-ma-ktiko, akommatistoi-istologoi, taxalia, press-gr, rc-café, olympia.gr, troktiko, tro-kti-ko, fimotro, gazzetta.gr, gazzetta.gr, news24gr, totefteri, sarotiko, apneagr,greek blog, blogs, greek blogger,bloggers, ksipnistere, rc-café, epirus-ellas, rodosblog-xrisostomos, xrisostomos, xrysostomos, χρυσόστομος blog, ktikio, kafeneio-gr, kafeneio, tro-ma-ktiko, akommatistoi-istologoi, taxalia, press-gr, rc-café, olympia.gr, troktiko, tro-kti-ko, fimotro, gazzetta.gr, gazzetta.gr, news24gr, totefteri, sarotiko, apneagr,troktiko73-10.blogspot Ακομματιστοι Ελληνες Ιστολογοι

πέστα Χρυσόστομε,Pesta Xrysostome,pesta Χρυσόστομε


Τι γράφουν οι bloggers σήμερα


Xrisostomos Rodos Blog

Xrisostomos Rodos Blog

The Secret Real Truth

The Secret Real Truth

oxaxanoulis

oxaxanoulis

Stat