Χαρά Νικοπούλου. Η δασκάλα που την ανάγκασαν να φύγει από το Μεγάλο Δέρειο Θράκης
Τους αναγκάζουν να φύγουν από τα σπίτια τους. Από 50
οικογένειες χριστιανών κατέληξαν σε πέντε μόνο άτομα στο χωριό Μεγάλο Δέρειο-Θράκης-.
EXOYN εξοργιστεί οι πολίτες με όσα άκουσαν, για όσα συμβαίνουν στο Μεγάλο Δέρειο, σε βάρος Ελληνίδας
δασκάλας, στο ελληνικό σχολείο, μέσα στην ελληνική επικράτεια και τον φόβο που
ζουν οι εναπομείναντες, ελάχιστοι, Eλληνες χριστιανοί.
Δεν απολαμβάνουν τα αγαθά της δημοκρατίας, μέσα στη δική
τους πατρίδα, την ελευθερία λόγου, την ελληνική παιδεία, τη διδασκαλία του
ελληνικού προγράμματος διδασκαλίας, την ελληνική γειτονιά, αφού από 50
οικογένειες χριστιανών κατέληξαν σε πέντε μόνο άτομα όλοι κι όλοι, οι άλλοι
πήραν των ομματιών τους.
Στο Μεγάλο Δέρειο ο Eλληνας δάσκαλος { Χαρά Νικοπούλου} δεν είναι αυτός που....
.ορίζει τη διδασκαλία στα ελληνικά σχολεία, τους μαθητές που έγιναν δεκτοί και
βρίσκονται στην αίθουσα για μάθημα.
Τα παιδιά με τα κουρεμένα μαλλιά ή όχι κατά
την κρίση των γονιών τους, τα κορίτσια με ή χωρίς συμβολικές φορεσιές με
τσεμπέρι που κλείνει το πρόσωπο του παιδιού, δεν τα ορίζει ο Eλληνας δάσκαλος.
Κανείς δεν πρέπει και δεν μπορεί να υποκαθιστά τον δάσκαλο μέσα στο σχολείο ούτε
ο ίδιος ο υπουργός. Ούτε περισπούδαστοι ειδικοί σύμβουλοι, οι οποίοι αμείβονται
από τον Eλληνα φορολογούμενο κανενός άλλου θρησκευτικού δόγματος.
Η Ελληνική Δημοκρατία δεν περιορίζει τη μάθηση, αντίθετα
δέχεται τη διαφορετική άποψη. Aλλο όμως άποψη και άλλο συμπεριφορές που
περιορίζουν την ελευθερία των άλλων. Oσοι δεν συμφωνούν με τη λειτουργία του
πολιτεύματος στην Ελλάδα και τον τρόπο λειτουργίας του ελληνικού σχολείου,
κανέναν, κανείς δεν κρατά με το ζόρι. Δεν απαγορεύει σε κανέναν να πάρει ό,τι
έχει, να πάει να μείνει όπου αλλού θέλει, μπορεί να επιστρέψει αν αλλάξει
γνώμη, θα σεβαστεί όμως τον ελληνικό νόμο, δεν θα προπηλακίζει κανέναν, όχι τα νταηλίκια
και συμπεριφορές τραμπούκων, εθνοκάπηλων. Θα σέβεται το περιεχόμενο διδασκαλίας
του ελληνικού εκπαιδευτικού σύστημα.
Οι συμπεριφορές άνανδρων επιθέσεων και
προπηλακισμών, τέλος.
Οι θρασείς, μια χούφτα μανιακών, δεν μπορούν να
παραβιάζουν το Σύνταγμα, δεν μπορούν να τρομάζουν και κακοποιούν τον Έλληνα
δάσκαλο, τον Έλληνα πολίτη.
Τι κάνει η υπουργός της Παιδείας, οι προηγούμενοι υπουργοί
Παιδείας, οι διάφοροι σύμβουλοι και παρακαθήμενοι, τα σώματα ασφαλείας των
πολιτών; Αμείβονται για να υπηρετούν την ελληνική παιδεία, την τάξη μέσα στην
ελληνική πατρίδα, από τους Eλληνες φορολογούμενους. Που είναι οι λαλίστατοι,
κατά τα άλλα, συνδικαλιστές σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, χάθηκαν; Η
Ελληνική Δημοκρατία στο Δέρειο έχει πρόβλημα, δεν μπορεί να προστατεύσει τους
Eλληνες πολίτες από θρασείς νταήδες της περιοχής, που δεν σέβονται την
ποιότητας ζωής της ελληνικής κοινωνίας, του ελληνικού νοικοκυριού, την ελληνική
παραμεθόριο ζώνη. Οι Eλληνες πολίτες δεν αισθάνονται ασφαλείς μέσα στη δική
τους πατρίδα. Κατέληξαν ελάχιστη μειοψηφία χωρίς τη δική τους θέληση. Το
ισοζύγιο πληθυσμού και γης ανατράπηκε, με ευθύνη των ελληνικών αρχών.
Είναι απαράδεκτο ο
πρόξενος, κοινός υπάλληλος, να διαφεντεύει μέσα στην ελληνική επικράτεια,
επειδή στην περιοχή ζουν μερικές χιλιάδες Έλληνες το γένος, μουσουλμάνοι το
θρήσκευμα. Φέρεται σαν αφέντης απαξιώνοντας τους δημοκρατικούς θεσμούς.
Τι κάνουν οι εισαγγελείς και οι δικαστές, γιατί δεν τιμωρούν
αυτούς που προπηλακίζουν τον Έλληνα δάσκαλο, τους ελάχιστους Έλληνες πολίτες
που απέμειναν;
Πηγή :
Η δασκάλα Χαρά Νικοπούλου προσκαλεί όλους όσους θέλουν να δώσουν ένα μήνυμα αντίστασης στο τουρκικό προξενείο να παραβρεθούν στην γιορτή που θα κάνει το σχολείο για τη λήξη της σχολικής χρονιάς στο Μεγάλο Δέρειο. Σχετική αναφορά μπορεί να βρεθεί μέσω της σελίδας στο facebook όπου η Χ. Νικοπούλου αναφέρει χαρακτηριστικά «Σας περιμένω στην εορτή λήξης του σχολείου μας στις 15 Ιουνίου στις 11 το πρωί για να γνωρίσετε τα ηρωικά Ελληνόπουλα των Πομάκων. Ο Θεός μαζί σας». Η Χαρά ζήτησε με αίτησή της πριν δύο μέρες να παραμείνει στο σχολείο του Δερείου ώστε να συνεχίσει το εκπαιδευτικό της έργο αλλά το υπουργείο έσπευσε χθες να απαντήσει αρνητικά.
ΑπάντησηΔιαγραφή