Η Κοινωνία δε χτίζεται σε μία παλάμη που ζητιανεύει,
αλλά σε αυτή που σφίγγεται σε μία γροθιά

Πέστα Χρυσόστομε !

Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

Ιδιωτικοποιώ τη….γυναίκα μου γιατί η επιχείρηση μου κινδυνεύει να πτωχεύσει




Γράφει ο Χρυσόστομος
Αποφάσισα να παραχωρήσω, σε τρίτους, τη γυναίκα μου μπας και ξεχρεώσω.
Η επιχείρηση μου δε πάει καλά. Ο ταμίας χθες μου έλεγε έχουμε λεφτά, σήμερα μου λέει άλλα.  Οι υποχρεώσεις τρέχουν.
Τα παιδιά μου έχουν έξοδα στα σχολεία. Η μητέρα μου είναι άρρωστη στο νοσοκομείο.
Ο γέρος πατέρα μου λόγω της κρίσης, κινδυνεύει να πεθάνει από την πείνα.
Έχει γεμίσει η περιοχή μας από κλέφτες και πρέπει να πληρώνω και φύλακες.

Πώς έφθασα μέχρι εδώ : Κάτι είχα καταλάβει. Ορισμένοι από το προσωπικό της επιχείρηση μου ψιλοέκλεβαν και άλλοι κατέκλεβαν. Άλλοι έπαιρναν και τα δωράκια για τον εαυτόν τους.
Σκέφτομαι να τους απολύσω αλλά…. Έχω κάνει και εγώ τις.....

.μαιμουδιές μου και το γνωρίζουν αυτό.

Δε με ενδιαφέρει αν οι φίλοι της γυναίκας μου, οι καβαλάρηδες, είναι μαύροι ή άσπροι ή κίτρινοι. Αν είναι από τη Σαουδική Αραβία ή από τη Λευκορωσία η την Κίνα.
Ακόμα και από τη Γερμανία ας είναι. Αν και με αυτούς έχω κάτι παλαιά βερεσέδια. και  κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν.

Με τους φίλους μου, γείτονες δε τα έχω και πολύ καλά. Κάτι υποψιάζομαι. Ο γείτονας κουμπάρος μας έρχεται σπίτι μας, τα λέμε, αλλά βλέπω ότι γλυκοκοιτάζει λίγο τη γυναίκα μου . Κάνει και βόλτες στον κήπο μας όταν εμείς κοιμόμαστε . 
Δε βαριέσαι λέγω κουμπάρος είναι.!

Δε ξέρω  αν παραχωρώ, ιδιωτικοποιώ, αποοικογενειοποιώ ή ξεπουλώ τη γυναίκα μου. Τι σημασία έχει αυτό. Τη δουλειά μου να κάνω.

Την ημέρα ας πάει όπου θέλει και με όποιον θέλει. Το βράδι να έρχεται στο σπίτι και στο κρεβάτι μας. Αυτό μου λένε οι νομικοί  λέγεται 51 % Ελέγχω δηλαδή την κατάσταση.

Και αν συμβεί το ανεπιθύμητο και η γυναίκα μου μείνει έγκυος ;
Μού απαντούν και εδώ οι νομικοί μου σύμβουλοι.
Με τους φίλους της, δανειστές, θα μείνει … ολίγον έγκυος, επειδή εγώ είμαι το 51%, αρκεί τα βράδια να κάνω και εγώ καλά τη δουλειά μου.

Όσοι ενδιαφέρεστε, το μαγαζί είναι ανοιχτό και σας περιμένω!

2 σχόλια:

  1. Ανώνυμος08 Ιουνίου, 2010

    Δεν σέβεται ούτε και τα παιδιά της.
    Εκεί που πάει να πηδηχτεί δεν πλένει την μπουγάδα.
    Πίσω στο σπίτι έρχεται βρώμικη ,πεινασμένη.
    Τρώει την κρέμα του μωρού και του παπού την σούπα.
    Βάζει και την μπουγάδα της μαζί με των παιδιών .
    Και συ πληρώνεις κερατά τα χρέη αλλονών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος09 Ιουνίου, 2010

    ειδού η Ρόδος ειδού και το π....μα , λεγανε στο χωριό μου! περαστικα φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μπορείτε ελεύθερα να κάνετε προτάσεις και σχόλια, χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα. Εάν στην επιλογή προφίλ βάλετε τη λέξη ανώνυμος, δεν μπορεί κανένας να μάθει την ταυτοτητά σας.

Related Posts with Thumbnails
Δυναμή μας στο νέο Blog Ρόδου, είναι η δική σας συμμετοχή, με τις προτάσεις και τα σχόλια σας.


Μη ψιθυρίζετε. Φωνάξετε δυνατά την άποψη σας.

greek blog, blogs, greek blogger,bloggers, ksipnistere, rc-café, epirus-ellas, rodosblog-xrisostomos, xrisostomos, xrysostomos, χρυσόστομος blog, ktikio, kafeneio-gr, kafeneio, tro-ma-ktiko, akommatistoi-istologoi, taxalia, press-gr, rc-café, olympia.gr, troktiko, tro-kti-ko, fimotro, gazzetta.gr, gazzetta.gr, news24gr, totefteri, sarotiko, apneagr,greek blog, blogs, greek blogger,bloggers, ksipnistere, rc-café, epirus-ellas, rodosblog-xrisostomos, xrisostomos, xrysostomos, χρυσόστομος blog, ktikio, kafeneio-gr, kafeneio, tro-ma-ktiko, akommatistoi-istologoi, taxalia, press-gr, rc-café, olympia.gr, troktiko, tro-kti-ko, fimotro, gazzetta.gr, gazzetta.gr, news24gr, totefteri, sarotiko, apneagr,troktiko73-10.blogspot Ακομματιστοι Ελληνες Ιστολογοι

πέστα Χρυσόστομε,Pesta Xrysostome,pesta Χρυσόστομε


Τι γράφουν οι bloggers σήμερα


Xrisostomos Rodos Blog

Xrisostomos Rodos Blog

The Secret Real Truth

The Secret Real Truth

oxaxanoulis

oxaxanoulis

Stat