Παρασάγγας από τις πραγματικές απαιτήσεις της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς
φαίνεται πως απέχει ο υπουργός Πολιτισμού Τουρισμού Π. Γερουλάνος αφού θεωρεί
πως η διαφημιστική καμπάνια της χώρας πρέπει να στηριχθεί αποκλειστικά στο
internet!
Τη διαπίστωση αυτή κάνει η βουλευτής της ΝΔ Μίκα Ιατρίδη σε συνέντευξη που
παραχώρησε στη εφημερίδα Δημοκρατική της Ρόδου.
«Στις χαλεπές μέρες που διανύουμε, πότε θα το καταλάβουν επιτέλους, ότι δεν
χωρούν αμφιβόλου επιτυχίας πειραματισμοί» αναρωτιέται η βουλευτής. Όπως
επεσημαίνει η κ Ιατρίδη «Είναι ανάγκη να ξεκινήσουμε αμέσως επαφές με τους tour
operators και τους τουριστικούς φορείς ώστε να ελαττώσουμε του κραδασμούς της
κρίσης και να........
..επανέλθουμε σε ρυθμούς ανταγωνισμού και ανάπτυξης».
Αναλυτικά η συνέντευξη της κ Ιατρίδη έχει ως εξής:
• Στην θέση της υφυπουργού Τουρισμού που παραιτήθηκε τοποθετήθηκε ο
Δωδεκανήσιος βουλευτής Γιώργος Νικητιάδης. Πως κρίνετε την απόφαση του
πρωθυπουργού;
Με την ευκαιρία θα ήθελα να ευχηθώ στον συμπατριώτη μας Υφυπουργό Τουρισμού
καλή επιτυχία στα νέα του καθήκοντα. Θα είμαι δίπλα του σε ότι προάγει και
βοηθά την πρόοδο και την ανάπτυξη του τόπου μας.
Ομολογουμένως η επιλογή Δωδεκανήσιου στη θέση του αρμόδιου για θέματα
τουρισμού, Υφυπουργού Πολιτισμού, άρει μια αδικία της κυβερνώσας παράταξης, σε
βάρος των Δωδεκανησίων, που στο πρώτο κυβερνητικό σχήμα της κυβέρνησης του
ΠΑΣΟΚ έμεινε ο Νομός μας χωρίς εκπροσώπηση. Επομένως η απόφαση του Πρωθυπουργού
με ικανοποιεί προσωπικά καθώς, πέρα των όποιων παραταξιακών μας διαφορών, ο
αγώνας για τα Δωδεκάνησα είναι κοινός.
• Θεωρείτε πως είναι αναστρέψιμη η κατάσταση στον τουρισμό του νησιού μας μετά
τα επεισόδια της 5ης Μαΐου;
Διανύουμε μια πρωτόγνωρη κρίση στην πατρίδα μας. Κρίση όχι μόνο οικονομική,
αλλά και κοινωνική. Γεγονός πού έχει ήδη αγγίξει κάθε κομμάτι της οικονομικής
δραστηριότητας στην χώρα μας και ειδικότερα τον τουρισμό,
Τα θλιβερά γεγονότα της 5ης Μαΐου μας αναγκάζουν να απευθυνθούμε άμεσα στον
επισκέπτη που σκέφτεται να έρθει στη χώρα μας για τις διακοπές του και να του
πούμε ότι η Ελλάδα παραμένει ασφαλής και φιλόξενη.
Είναι ανάγκη επίσης να στραφούμε στη σοβαρή προβολή και διαφήμιση του
τουριστικού μας προϊόντος ανά τον κόσμο και να ξεκινήσουμε αμέσως επαφές με
tour operators και τους τουριστικούς φορείς ώστε να ελαττώσουμε τους κραδασμούς
της κρίσης και να επανέλθουμε σε ρυθμούς ανταγωνισμού και ανάπτυξης.
Διαφορετικά οι συνέπειες από το ενδεχόμενο μεγαλύτερης μείωσης της τουριστικής
κίνησης θα έχει ολέθριες συνέπειες στην ζωή των νησιωτών, που εξαρτώνται από
τον τουρισμό.
• Έγιναν κατά την άποψη σας κινήσεις σωστές από το υπουργείο Τουρισμού για να
ξεπεραστούν τα προβλήματα που προέκυψαν;
Πολύ φοβάμαι πως ο Υπουργός Πολιτισμού κ. Γερουλάνος απέχει παρασάγγας από
τις πραγματικές απαιτήσεις της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς. Το διαπίστωσα
αυτό σε απάντηση που έλαβα από τον ίδιο σε ερώτηση μου για τα κονδύλια που
διατέθηκαν επί των ημερών του, για την προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό.
Ο
ίδιος απάντησε πως κρίνει ότι η διαφημιστική μας καμπάνια πρέπει να αλλάξει
ριζικά και αντί των ηλεκτρονικών και έντυπων μέσων, θα πρέπει να απευθυνθούμε
αποκλειστικά στο internet.
Αν δεν είναι αυτό ριψοκίνδυνο, τότε τι άλλο μπορεί
να είναι;
Στις χαλεπές μέρες που διανύουμε, πότε θα καταλάβουν επιτέλους, ότι δεν
χωρούν αμφιβόλου επιτυχίας πειραματισμοί.............
Πηγή :
http://www.dimokratiki.gr/article.asp?articleID=4718&catID=21&pubID=1
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Μπορείτε ελεύθερα να κάνετε προτάσεις και σχόλια, χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα. Εάν στην επιλογή προφίλ βάλετε τη λέξη ανώνυμος, δεν μπορεί κανένας να μάθει την ταυτοτητά σας.