Πέστα Χρυσόστομε !
Προς τις Τράπεζες και τις εταιρίες ενημέρωσης ή είσπραξης απαιτήσεων :
Αφήστε τον κόσμο να κάνει Πάσχα !!
Με τις αθέμιτες παραπλανητικές και εκβιαστικές πρακτικές σε βάρος των οφειλετών προς τις τράπεζες, οι εταιρίες ενημέρωσης ή είσπραξης απαιτήσεων , τα αρπακτικά των τραπεζών δηλαδή, συνεχίζουν το έργο τους και τις ημέρες του Πάσχα.
Οι μέθοδοι επικοινωνίας στοιχειοθετούν, κατά τους νομικούς, παράβαση των αρχών της ευπρέπειας και του σεβασμού της προσωπικότητας του οφειλέτη. Περιλαμβάνεται η άσκηση ψυχολογικής πίεσης όχι μόνο κατά του οφειλέτη ατομικά, αλλά στους οικείους του.
Αυτά υπερβαίνουν τα όρια της νομιμότητας. Τηλεφωνούν στην εργασία του οφειλέτη, εκθέτουν αυτόν και στον εργοδότη του. Τηλεφωνούν στο σπίτι, ακόμη και σε ακατάλληλες ώρες. Ενημερώνεται ο παππούς και η γιαγιά !
Ακόμη και με την καθυστέρηση μίας δόσης ολίγων ημερών, τα σχέδιο μπαίνει σε εφαρμογή.
Συνήθως, οι υπάλληλοι αυτών των εταιριών, αμφιβόλου νομικής φύσεως, προχωρούν σε τηλεφωνικές οχλήσεις των καταναλωτών, χωρίς συνήθως ,να δηλώνουν την πραγματική επαγγελματική τους ταυτότητα, αλλά υποδυόμενοι υπαλλήλους τραπεζών.
Οι εταιρείες γίνονται λήπτες προσωπικών δεδομένων των
οφειλετών δίχως να έχουν έννομο συμφέρον, από τη στιγμή που στοιχεία
κρίσιμα για την κοινωνικοοικονομική ζωή των οφειλετών έρχονται σε
γνώση προσώπων που δεν φέρουν την ιδιότητα δημόσιου λειτουργού (όπως ο δικηγόρος και ο δικαστικός επιμελητής), ο οποίος βαρύνεται με καθήκον εχεμύθειας, ούτε συνδέονται με τη δανείστρια επιχείρηση με σχέση εξαρτημένης εργασίας.
Κύριε Προϊστάμενε της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων πρέπει να πάρετε θέση για το κοινωνικό αυτό πρόβλημα. Και να βρεθεί λύση.
Εφαρμόζεται η οδηγία της Ε.Ε ;
« οι Εθνικές Αρχές προστασίας δεδομένων είναι αρμόδιες να αποφασίζουν, εάν η ανακοίνωση δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα από τις τράπεζες σε εταιρείες συνάδει ή όχι με τις αρχές της οδηγίας 95/46/ΕΚ και να λαμβάνουν τα κατάλληλα μέτρα για την εφαρμογή της εθνικής νομοθεσίας προστασίας δεδομένων τόσο ως προς τις τράπεζες, όσο και ως προς τις εταιρείες ενημέρωσης-είσπαξης ».
Όσοι , από τους οφειλέτες αντιμετωπίζουν τέτοιας φύσης προβλήματα, να απευθύνονται αμέσως , με καταγγελία , προς το Συνήγορο του Καταναλωτή και προς την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, για να επιληφθούν, κρίνοντας τη νομιμότητα της όλης διαδικασίας.
Κύριοι αρμόδιοι Υπουργοί, κύριε Διοικητά της Τράπεζας της Ελλάδος, ως εποπτεύουσα Αρχή, συστήστε τουλάχιστον , γιατί αμφιβάλλω εάν θα μπορείτε να δώσετε εντολές στα αφεντικά σας τους τραπεζίτες, να ενημερώσουν τα αρπακτικά τους, τις εταιρίες ενημέρωσης-είσπραξης, να μην ενοχλούν τους οφειλέτες τουλάχιστον το 10ήμερο των ημερών του Πάσχα. Δε θα πέσουν έξω οι Τράπεζες !
Ας αφήσουν τους Πολίτες ήσυχους να κάνουν Πάσχα. Ίσως να είναι και το καλύτερο τους, γιατί δεν ξέρουν αύριο, του χρόνου, τι τους περιμένει !
Rodosblog-Xrisostomos
http://rodosblog-xrisostomos.blogspot.com/
θα έρθει η ώρα τους σύντομα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ,ΕΜΑΣ ΜΑΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΩΡΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ 2109555953 ΜΙΑ ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ ΤΗΣ
EUROBANK ΚΑΙ ΖΗΤΑ ΤΟΝ ΓΥΙΟ ΜΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΔΩΣΑΝ
ΠΙΣΤ ΚΑΡΤΑ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ....ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΜΕΡΙΚΑ ΔΑΝΕΙΑ
....ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ.
Ο ΓΕΝ ΓΡΑΜ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΨΑΧΝΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ
ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ...ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ...