Η Κοινωνία δε χτίζεται σε μία παλάμη που ζητιανεύει,
αλλά σε αυτή που σφίγγεται σε μία γροθιά

Πέστα Χρυσόστομε !

Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

Ανατριχιαστικές δηλώσεις από γνωστή ηθοποιό: "Αν δω τον ΒΙΑΣΤΗ μου θα τον ΣΚΟΤΩΣΩ"!


Ανατριχιαστικές δηλώσεις από γνωστή ηθοποιό: "Αν δω τον ΒΙΑΣΤΗ μου θα τον ΣΚΟΤΩΣΩ"!
Για τις ανατριχιαστικές στιγμές που έζησε στα 17 της χρόνια όταν κάποιος την βιάσε αφού πρώτα την νάρκωσε μιλάει αποκλειστικά στο must.com.cy η Ντόρης Κυριακίδου.

Η αγαπημένη ηθοποιός σε μία εξομολόγηση σοκ περιγράφει λεπτό προς λεπτό όλα όσα έζησε στην πιο αθώα ηλικία ενώ ορκίζεται πως...

,,, αν έβλεπε τον βιαστή μπροστά της θα τον σκότωνε. ''Δυστυχώς είμαι παθούσα. Έπεσα θύμα βιασμού στα 17 μου χρόνια'' είναι τα πρώτα της λόγια και κάπως έτσι ξεκίνησε η συζήτηση - εξομολόγηση της:


Από οικογενειακό περιβάλλον συνέβη αυτό;
''Όχι, ευτυχώς που δεν ήταν από το οικογενειακό περιβάλλον αυτό, αλλά γνωρίζω δύο κορίτσια που έχουν ζήσει βιασμό μέσα από την οικογένειά τους. Αυτός ήταν και ένας λόγος που έκανα το συγκεκριμένο post.''


Είσαι φαντάζομαι από τους ανθρώπους που θέλουν βοηθήσουν τα νεαρά κορίτσια που πέφτουν θύματα βιασμού να το λένε και να μην το κρατάνε μέσα τους… Επιβάλλεται αυτό…
''Κοίταξε, εγώ πάντα μιλούσα στα παιδιά μου από δύο χρονών. Τους έλεγα πως ότι και να συνέβαινε πρέπει να το λένε στους γονείς, σε μένα. Τους εξηγούσα πως δεν είχε κανένας δικαίωμα να μας πλησιάσει, να μας αγγίξει. Ένα μήνυμα στους γονείς να προστατεύουν τα παιδιά τους και στα νεαρά παιδιά να λένε ότι τους συμβαίνει στην μαμά και στον μπαμπά. Το Υπουργείο Παιδείας πρέπει επιτέλους να βάλει στα σχολεία μαθήματα, να δείχνει βίντεο. Υπάρχουν ελλείψεις ενημέρωσης στα σχολεία σε τέτοιου είδους θέματα. Μπορεί ένας θείος, αδελφός, μπαμπάς να πειράξει τα παιδιά σε μικρή ηλικία. Όλα αυτά συμβαίνουν γύρω μας''.


Εσείς πως ξεπεράσατε το σοκαριστικό αυτό συμβάν του βιασμού σας…
''Μέσα από ψυχοθεραπείας. Δεν το είχα πει ποτέ σε κανέναν και το αποκάλυψα με την έκδοση του βιβλίου μου. Φοβόμουν, να το πω ακόμα και στους γονείς μου γιατί δεν ήξερα πως θα αντιδρούσαν. Υπήρχε ο φόβος ότι θα με κατηγορούσαν εμένα χωρίς καν να φταίω εγώ…''


Και φαντάζομαι την τότε εποχή τα πράγματα ήταν πολύ πιο δύσκολα από ότι σήμερα;
''Την τότε εποχή δεν μπορούσαμε να μιλήσουμε καν. Μεγαλώναμε αυστηρά. Ζούσαμε με τις παροιμίες καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα…''


Την στιγμή εκείνη που ζήσατε την φρικτή εμπειρία αυτή, πως αντιδράσατε. Πως έγινε το συμβάν;
''Εμένα με είχε ναρκώσει. Με είχε κεράσει αναψυκτικό, ήμουν μόλις 17 ετών και άρχισα να δουλεύω βάζοντας παγωτά σε ένα σφαιριστήριο. Όπως κάνουν τα νεαρά κορίτσια που θέλουν να δουλέψουν για να βγάλουν λεφτά. Όπως καθόμουν εκεί, έρχεται και μου λέει ''να σε κεράσω κάτι να πιεις'' και τότε εγώ του είπα ''αν δεν υπάρχει πρόβλημα ένα αναψυκτικό''. Πήγε στο περίπτερο μου το έφερε μετά ξύπνησα στο σπίτι του γυμνή και γεμάτη αίματα.''


Η πρώτη σας αντίδραση;
''Γύρισα και του είπα, ''μα τι έγινε, γιατί είμαι έτσι…'' και μου λέει δεν ξέρω. Του λέω τότε ''με πείραξες'' και αμέσως πήρα τηλέφωνο μία φίλη μου η οποία ήρθε με τον αδελφό της και με πήρανε στο νοσοκομείο. Δεν είπα όμως στους γιατρούς τη λέξη βιασμό. Φοβόμουν.


Τον έχετε συναντήσει ποτέ ξανά στην ζωή σας;
''Όχι ποτέ ξανά. Ευτυχώς. Αν τον δω θα τον σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια



Click here to

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε ελεύθερα να κάνετε προτάσεις και σχόλια, χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα. Εάν στην επιλογή προφίλ βάλετε τη λέξη ανώνυμος, δεν μπορεί κανένας να μάθει την ταυτοτητά σας.

Related Posts with Thumbnails
Δυναμή μας στο νέο Blog Ρόδου, είναι η δική σας συμμετοχή, με τις προτάσεις και τα σχόλια σας.


Μη ψιθυρίζετε. Φωνάξετε δυνατά την άποψη σας.

greek blog, blogs, greek blogger,bloggers, ksipnistere, rc-café, epirus-ellas, rodosblog-xrisostomos, xrisostomos, xrysostomos, χρυσόστομος blog, ktikio, kafeneio-gr, kafeneio, tro-ma-ktiko, akommatistoi-istologoi, taxalia, press-gr, rc-café, olympia.gr, troktiko, tro-kti-ko, fimotro, gazzetta.gr, gazzetta.gr, news24gr, totefteri, sarotiko, apneagr,greek blog, blogs, greek blogger,bloggers, ksipnistere, rc-café, epirus-ellas, rodosblog-xrisostomos, xrisostomos, xrysostomos, χρυσόστομος blog, ktikio, kafeneio-gr, kafeneio, tro-ma-ktiko, akommatistoi-istologoi, taxalia, press-gr, rc-café, olympia.gr, troktiko, tro-kti-ko, fimotro, gazzetta.gr, gazzetta.gr, news24gr, totefteri, sarotiko, apneagr,troktiko73-10.blogspot Ακομματιστοι Ελληνες Ιστολογοι

πέστα Χρυσόστομε,Pesta Xrysostome,pesta Χρυσόστομε


Τι γράφουν οι bloggers σήμερα


Xrisostomos Rodos Blog

Xrisostomos Rodos Blog

The Secret Real Truth

The Secret Real Truth

oxaxanoulis

oxaxanoulis

Stat